26 Kas 2007

dolaştım biraz kendimi alıp

Kendi blogumdan çıktım yola, arkadaş listelerinden farklı yerleri dolaştım geldim:))Özlemişim böylesi dolaşmaları...Yine yapacağım en kısa zamanda... Şu an gecenin sesini dinliyorum, çok güzeldir yapmayanınız varsa tavsiye ederim. Normalde balkona çıkıp uzaklarıma bakardım ama yaşlandım galiba, üşüyorum. Oturduğum yerden kalkmak istemiyormuşum gibi bir halim var. Zorlamıyorum bende. İnsan zaten kendisini zorlamamalı:))Rahat vermeli arada sırada da... Çöp arabasının sesi duyuldu. Belediyemizin gösterdiği en önemli şey: çöp toplamak:))Yıllardır çöp arabasının sesini dudyduktan sonra uyurum ben... Nasıl bir alışkanlıktır bilmem. Zaman ilerledikçe erken gelmeye başladılar yalnız... Neyse...Gitme saati... Yarın artık bugündür madem, uyumalı bugünde...

7 yorum:

Handan dedi ki...

Günaydın Katre :)

Adsız dedi ki...

iyi geceler dilerim bana da beklerim :)

Adsız dedi ki...

Valla şekerim bende bu aralar hep geç yatar oldum özellikle de yazın gecenin sesini daha net dinleme şansımız oluyor ne olurdu ki sahil kasabasında yaşama şansımız olsaydı :(

Adsız dedi ki...

Merhaba uzun zaman sonra uğradım bloga ve mesajınızı gördüm.Cevap vermek gerekir dedim mekanınıza uğradım.Hayırlı olsun...

Muhabbetle...

Adsız dedi ki...

hangi yazının olduğu sayfayı okuyamadığınızı öğrenirsem düzeltme imkanı bulurum inşaallah.:)

Adsız dedi ki...

mümkünse e-mail adresinizi alabilirmiyim...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.