24 Nis 2008

Arkadaşım Tilki


23 Nisanda biz kızımla Arkadaşım Tilki filmine gittik. Çizgi film izlesin istemedim çünkü müzikal filmlerde uyuyor hanımefendi:)) Tabiat filmi olsun hem benim hem onun gözümüz gönlümüz açılsın diye böyle bir tercih yaptık. Ben zaten daha önce eleştirmenlerin film hakkındaki izlenimlerini duymuştum. Fimin başında tilkinin karnı aç kaldı, yemek yiyemedi diye ağladı benim minik kızım, sonunda ise tilki öldü diye ağladı uzunca bir süre. Neyse ki tilkinin ölmediğini öğrendikte filmde verilmek istenen esas mesajı anlattım da rahatladık:)) Benim küçük kızım çok duygusal. Uzunca bir süre unutmaz bunu eminim:)) Filmi tavsiye ederim arkadaşlar. Sevmek ile sahiplenmeyi birbirine karıştıranlar için özellikle...
NOt: Ben pek karıştırırım sahiplenmek ile sahip olmayı...

Hiç yorum yok: