24 Haz 2008

Selam

Handan gelmiş bende geleyim bari ^_^

Geçtiğimiz perşembe ufaklık kuzenlerden birisi evlendi, pazar günü 7. sınıfların sbs sınavı vardı, bu cuma diğer bir ufaklık kuzenin düğünü var (kızlar birer birer gidiyor:), cumartesi-pazar sünnetimiz var... Herkes tatil yapıyor biz daha giremedik tatil moduna. Hayırlısı olsun ne diyelim. Şu düğünler bitsinde oğluşuma istediği gibi bir tatil ayarlayacağım Allahın izniyle. Bende haberler böyle Handan. Le Jardinim bir kaç defa msn açtım senin için ama göremedim seni. Ben kendimle uğraşırken seni unuttum sanma sakın. Aklımdasın ama arayamıyorum o kadar kalabalıklar içinde kaldım ki... Bağıracağım "biri beni durdursuuuun!" diye:) Çok özledim iki sene önceki kendimi, seni... Le Jardinim umarım iyisindir... Ve evet her gecenin bir sabahı, her kışın bir baharı mutlak vardır asi ve mavi arkadaşım:)

Bu kadar varlık yeter haydi ben gideyim. Çok işim var çoook:)

Görüşmek üzere...Sevgiyle...

4 yorum:

Handan dedi ki...

Boşver tatili :) Bak ben 10 gün tatil yaptım, on gündür evi toparlamaya uğraşıyorum. Bi tatile daha ihtiyacım olacak neredeyse :D

Adsız dedi ki...

GELDİM KATREM BURAAYIM BENDE ARTIK 20 GÜN OLMUŞ YAZI EKLEMEYELİ KAFAM ALLAK BULLAK SENİ ÇOK ÖZLEDİM :(((


CİWCİW

Adsız dedi ki...

blogcu benide çıldırttı, sanırım buraya taşınacağım. yanınızda boş yer varmı? :)
asivemavi36

Handan dedi ki...

Günaydınnnnn...

Kız çıksana artık ortaya. Biliyorum ordasın, tatile gitmiş gibi numara yapma bakiim :D