23 Eyl 2008

msn iletileri

"ben sana küsüm aslında haberin yok..."
"kor gurubun albümünü merakla bekliyoruz" (kuzenlerden birisi)
"çook meşgulum çok"
"ablaların ablası günaydın.Kardeşin seni çok özledi" (kardeşimin mesajı:))
"Ben ki egeli lodosoum, baş eğmem el yeline...!"
"Web Tasarım-Portal"
"sensiz olmuyor canım..."
"İzmir yolcusu"
"Dilimin söyleyemediklerini gözlerimde aradın mı hiç?"(vay beee bu bizim yeğenlerden birisi:))
"Arifcan" (sevgilisi herhalde:))
"Linkin Park" (gurup adı mı bu ne?)
"Var mı lann beşiktaşjk'a kafa tutan"
"Aşka sevgiye burun kıvırmayın o çöl ortasında yemyeşil bir bahçedir"(hasta oluyorum bu tür sözlere:))
"akıllı insanın lisanı kalbindedir. Düşünerek söyler"
"affetmek hatalar için vardır"
"gel elleri cennet kokan yavrum"
"Ramadan Mübarek"
"bir deli kurşun misali zulmetti bana bu gönlün...
"geçici heves değil..Hak edene nefes olurum"
Ramazanı görmeyi Allah nasip etti bayrama da ulaştırsın inaşşallah"
"really..."
"yüksel ki yerin bu değildir! Sadece yaşıyor olmak hüner değildir! Açılmamış kanatların güyüklüğü bilinmez!"
"Ramazan ayı herkese hayırlı olsun"
"Çok geç diye bir zaman yoktur"
"aşkım Çanakkale de":))
"Rüzgar sert esse bile eğilmez dağlar önünde!"
"Güzel gören güzel düşünür"
"Hoş geldin Ramazan"
"Herkesin Ramazan ayı mübarek olsun"
"sevdiğin ile hayat hep güzel"
"slm İstanbul yanıyor..."
"ilk günden okulu asıom"
"mutlu"
"gördüğün gerçek, gerçek olmayabilir"

Özii yazar da ben yazamaz mıyım yahu:))))Bunlar da benim msn deki iletiler. Okur-yazarız vesselam:)))

1 yorum:

özii dedi ki...

Elbet yazarsın :D
Harikasın en güzel hırsız senin gibi olsun :)))