4 Eki 2008

bayram:)

"Anne sabah geçen sene uyandırdığın gibi, bugün bayram erken kalkın çocuklar şarkısını söyleyerek uyandırır mısın beni?"

Benim tatlı kızımın bayram özel uyandırma isteğiydi bu. Şaşkınlıkla dinledim. Sonra bakalım şarkıyı unutmuş muyum diye prova niteliğinde en az 5 defa söyledik birlikte:) Çocukluk ne güzel, çocuk olmak ne güzel yaa...

Hani nerede o eski günler deriz ya. Hani eskilerden duyduğumuz ama pek hoşlanmadığımız bu sözü yaşımız ilerledikçe daha sık söyleriz ya. Öyle işte...

Bayram her zaman çocuklara geliyor bunu gördüm bir defa daha. Çocuklar hep mutlu, hep heyecanlı, hep ümit dolu... Bu bayram köydeydik. Çocuklarım olmadığı kadar mutluydu yine. Gece rahat bir yerde uyumamışlar, doğru dürüst yemek yememişler, üşümüşler, hasta olacaklarmış, en sevdikleri kıyafetleri kirlenmiş. Ne gam! Çocuk çocukluğunu yaşar, mutlu olabildiği kadar da mutlu olur:)

1 yorum:

özii dedi ki...

İşte budur :) Benim de dediğim gibi bayram çocuklara geliyor , bize değil :))