9 Şub 2012

...



Biz gelirken Antalya'da hava çok sıcaktı. Hatta turistler soyunmuş güneşleniyorlardı. Korkarım denize de gireceklerdi. Ama biz eve geldik, iki gün sonra kardan, tipiden göz gözü görmez oldu. Nedense bıktığım Kemere geri dönesim geldi:))) Şampiyona sonuçları beklediğimiz gibi değil ama tecrübelenmek adına güzel sonuçlar aldı küçücük kızım. Sonra Didemciğim rahatsızlanıp acile götürmek gerektiğinde adam gibi adamları tanıdık ki şampiyonanın en büyük kazancı buydu. Şükür etrafımız da hala iyi insanlar var, yardım elini uzatmaktan çekinmeyen.

Şu an rüzgarın sesini dinliyorum ve dua ediyorum, Allah dışarıda kalan insanlara yardım etsin diye. Ne kadar soğuk böyle hava. Rüzgarın uğultusunda üşüyorum sanki:))Neyse kalkayım da şu ütü denen işkenceyi bitireyim artık...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok bilgilendirici yazılan. Görünümü bizimle paylaşmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.