22 Tem 2008

yaşasın tatil ^_^

Tatilimiz resmen başladı pazartesi itibariyle. Yaşasın:) Assos- Kadırga fotoğraflarını gördüğünüz yer. Alttaki 2 fotoğraf ise Assos-Liman... Ennnn sevdiğim yerlerden. Sırtın dağlara dayanmış, burnunda mavinin ve yeşilin kokusu. Deniz berrak, cam gibi, tertemiz. Balıklarım denizde, kulaç atmakta:) Yoo kıskanasınız diye koymadım bu fotoğrafları:D Hani nerede olduğumu merak edersiniz diye. Burası Derya&Deniz Allah kısmet ederse perşembe de 3. ennn sevdiğim yer olan Bozcaadaya geçeceğiz.

Son olarak yaşasın tatil diyorum başka da birşey demiyorum ^_^



Burası da burnumuzun dibindeki Midilli adası.

2 yorum:

Handan dedi ki...

Assos'u hep çok sevmişimdir. Küçücük sokakları, taş evleri.

Günaydın :)

özii dedi ki...

Assos çok güzelll .Hatta gelmeyi düşünmüştüm bir kaç gün önce oralardaydım :))
İyi tatiller...