6 Ağu 2008

tatil fotoğraflarım

Bozcaada'dan görüntüler. İstanbul'lular istila etmiş gibi. Büyük şehrin kalabalığından buraya sığınmış gibi insanlar. Nasıl sığınılmasın ki? Yeşil ve mavi kolkola. Uyandığın her sabahtan mutluluk duyuyorsun...
Tamamiyle sit alanı olan bu minik ada da evler tarihi yapılarına uygun olarak restore edilmekte. Geçen sene ki gibi "ah şuracıktan bir ev alabilsek " hayaliyle dolaştık durduk:)
Güzel değil mi?
Türkiye'nin en batısı, en ucu... Güneşin denizin üzerinde batışı çok etkileyici ve güzeldi. Bir ara hayal ederdim, bir seyyah olsam, gün batımlarını biriktirsem diye...
Minik adanın minik limanından minik bir enstantane...
Bağ evlerinden sadece birisi... Adanın 3 te 1 i bağ zaten. Şarap fabrikalarına veriyor burada ki bağ sahipleri üzümlerini. Genelde de bağların içinde birbirinden güzel evler var. Tek katlı olanların adı "dam" iki katlı olanların adı "kule" imiş:) Ya ben de çok zengin olup şu evlerden birinde yazları oturmak istiyorum. En az iki ay yaşamak burada... İnsanın ömrüne ömür katar yaa...

Adanın giderken ki görünüşü...
İskelenin ucundaki fener...
Polente feneri, rüzgar gülleri ve Tuzburnu Feneri... Çok bakındım başka fener var mı acaba diye ama bulamadım:))
400 küsur fotoğrag çekmişim üzerinize afiyet. Yaşlılık günlerimde bakmak için mi çekiyorum nedir bunları bilmiyorum ki:)) Hafıza kartları çıktı fotoğraflarım çoğaldı.
Bozcaadayı herkese tavsiye ediyorum. İnanın pişman olmazsınız... ŞURADA bir link veriyorum bakın isterseniz:)

1 yorum:

Handan dedi ki...

Harika gözüküyor. Bayıldım.